Betalen

Veelgestelde vragen

Op Lampgigant kan je betalen met de meest voorkomende betaalmethoden: iDEAL, Bancontact, Achteraf Betalen, creditcard (Mastercard, Maestro & Visa) en handmatige overboeking.

Zeker! Binnen de betaalmethodes kan je kiezen voor Achteraf Betalen. Deze dienst wordt verzorgd door het nederlandse bedrijf Billink. Hierbij kan je tot 3 dagen na ontvangst van bestelling de bestelling betalen door middel van een link die naar je toegestuurd wordt per mail.

De betaalmethode Achteraf Betalen wordt verleend door het bedrijf Billink. Op basis van de in te vullen gegevens nemen hun het eventuele risico van deze betaalmethode voor ons uit handen. Er zijn gevallen waarbij het systeem wordt afgebroken wanneer je een bestelling wil bevestigen met Achteraf Betalen. De meest voorkomende oorzaken hiervoor kunnen zijn:

- Te hoog totaalbedrag van je bestelling
- Je bent niet bekend in het systeem van Billink
- Je plaatst jouw bestelling zakelijk
- Soort artikelen in je bestelling
- Eventuele onbetaalde facturen
- Aantal bestellingen die je eerder bij ons geplaatst hebt

Wanneer de bestelling niet mogelijk is met Achteraf Betalen willen we je vragen om een alternatieve betaalmethode te selecteren. Wanneer je er echt niet uitkomt kan je hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice.

 

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •  

Neem contact met ons op

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen en antwoorden? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

 

Contactgegevens

Van maandag t/m vrijdag zijn we tussen 09.00 en 17.00 ook telefonisch bereikbaar en via de chat. De chat vind je rechtsonderaan de pagina. Klik hier voor onze contactmogelijkheden.