Verzending en bezorging

Veelgestelde vragen
Op onze website staat bij elke lamp de levertermijn weergegeven. De lamp wordt binnen de gestelde aflevertermijn bij je afgeleverd. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons doorlopend een update en een link om de bestelling te volgen.
Wegens drukte kan de verwerking van jouw pakket iets langer duren, onze excuses voor het ongemak.
Bezorging rondom de feestdagen
Op de onderstaande feestdagen worden geen pakketten bezorgd:
- Eerste Kerstdag (donderdag 25 december)
- Tweede Kerstdag (vrijdag 26 december)
Voor een bestelling onder de € 50,- berekenen wij € 5,99 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis.
Voor verzendingen naar de Waddeneilanden en Marken brengen vervoersmaatschappijen extra kosten in rekening. Deze toeslag worden aan de klant doorberekend.
Per product zie je de verwachte levertijd in dagen weergegeven. Deze werken we dagelijks bij en kan dus ook aanhouden worden als de verwachte levertijd.
Wanneer je meerdere artikelen bestelt waarbij verschillende levertijden staan aangegeven proberen we dit in 1 levering bij je te bezorgen. Wanneer de levertijd van 1 of meerdere producten van de bestelling te veel verschilt van elkaar dan leveren we de bestelling in 2 keer.
Nadat we jouw bestelling verzonden hebben ontvang je van ons de track&trace van de bestelling!
Is jouw pakket niet bezorgd of is het pakket kwijt? Neem dan contact op met onze klantenservice via het onderstaande formulier. Neem graag contact op binnen 5 dagen nadat het pakket niet bezorgd of kwijtgeraakt is. Is jouw pakket met Trunkrs verzonden? Dan kunnen wij na 5 dagen geen onderzoek meer opstarten.
Ben je niet thuis op het moment van bezorgen? De bezorger komt de volgende dag weer terug voor een tweede afleverpoging. Ook kan de bezorger het pakket bij de buren afleveren. Indien dit niet gewenst is, kan je dit aangeven in het opmerkingen formulier tijdens het bestellen.
Wanneer jouw pakket ergens anders is afgeleverd ontvang je een briefje in de brievenbus.
Je kan je pakket ophalen bij een DPD-pakketpunt bij jou in de buurt. Zodra je pakket is aangekomen bij het pakketpunt, ontvang je een notificatie en kun je het daar op een geschikt moment ophalen.
Het is niet mogelijk om het pakket bij ons op kantoor op te halen.
Andere vraag?
Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.
Offerte aanvragen
Bestellen
Betalen en factuur
Beschadigde of onjuiste bestelling
Retourneren
Productvragen
Installatietips
Garantie
Neem contact met ons op
Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen en antwoorden? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:
Heb je een beschadigde lamp ontvangen? Klik dan hier.
Heb je geen orderbevestiging of track and trace code ontvangen? Klik dan hier.




