Verzending en bezorging

Veelgestelde vragen

Op onze website staat bij elke lamp de levertermijn weergegeven. De lamp wordt binnen de gestelde aflevertermijn bij je afgeleverd. Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je van ons doorlopend een update en een link om de bestelling te volgen.

Wegens drukte kan de verwerking van uw pakket iets langer duren, onze excuses voor het ongemak.

Heb je de lamp uiterlijk voor een bepaalde datum nodig? Bijvoorbeeld op de volgende werkdag. Neem dan telefonisch contact op met 030 – 633 9653 om verzekerd te zijn van een snelle levering.

Bezorging rondom de feestdagen

Op de onderstaande feestdagen worden geen pakketten bezorgd:
 - Hemelvaartsdag (donderdag 29 mei)
 - Tweede pinksterdag (maandag 9 juni)
 - Eerste Kerstdag (donderdag 25 december)
 - Tweede Kerstdag (vrijdag 26 december)

Voor een bestelling onder de € 50,- berekenen wij € 5,99 verzendkosten. Bij bestellingen boven de € 50,- is de verzending gratis.

Voor verzendingen naar de Waddeneilanden en Marken brengen vervoersmaatschappijen extra kosten in rekening. Deze toeslag worden aan de klant doorberekend.

Wanneer jouw complete bestelling direct op voorraad is kan je in Nederland kiezen voor avondlevering. Bij avondlevering wordt het pakket tussen 17.00 en 22.30 uur door Trunkrs afgeleverd. Bestel je een product op voorraad vóór 11.00 uur? Dan kan het product dezelfde avond nog geleverd worden.

Pakketten die langer zijn dan 120 cm en/of buiten Nederland geleverd mogen worden komen in ons sorteerproces automatisch bij de pakketten voor de levering overdag (de volgende werkdag).

Op zakelijke adressen is het niet mogelijk om in de avond te bezorgen.

Per product zie je de verwachte levertijd in dagen weergegeven. Deze werken we dagelijks bij en kan dus ook aanhouden worden als de verwachte levertijd.

Wanneer je meerdere artikelen bestelt waarbij verschillende levertijden staan aangegeven proberen we dit in 1 levering bij je te bezorgen. Wanneer de levertijd van 1 of meerdere producten van de bestelling te veel verschilt van elkaar dan leveren we de bestelling in 2 keer.

Nadat we jouw bestelling verzonden hebben ontvang je van ons de track&trace van de bestelling!

Is jouw pakket niet bezorgd of is het pakket kwijt? Neem dan contact op met onze klantenservice via het onderstaande formulier. Neem graag contact op binnen 5 dagen nadat het pakket niet bezorgd of kwijtgeraakt is. Is jouw pakket met Trunkrs verzonden? Dan kunnen wij na 5 dagen geen onderzoek meer opstarten.

 

Is er op bepaalde dagen niemand thuis aanwezig? Dan kan je dit aangeven in het opmerkingen formulier tijdens het bestellen. Ook kan je tijdens het bestellen de gewenste dag van aflevering aangeven.

Ben je niet thuis op het moment van bezorgen?  De bezorger komt de volgende dag weer terug voor een tweede afleverpoging. Ook kan de bezorger het pakket bij de buren afleveren. Indien dit niet gewenst is, kan je dit aangeven in het opmerkingen formulier tijdens het bestellen.

Wanneer jouw pakket ergens anders is afgeleverd ontvang je een briefje in de brievenbus.

Je kan je pakket ophalen bij een DPD-pakketpunt bij jou in de buurt. Zodra je pakket is aangekomen bij het pakketpunt, ontvang je een notificatie en kun je het daar op een geschikt moment ophalen. 

Het is niet mogelijk om het pakket bij ons op kantoor op te halen.

 

 

 

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •  

Neem contact met ons op

Staat je vraag niet tussen de veelgestelde vragen en antwoorden? Neem dan contact met ons op via het onderstaande contactformulier:

Heb je een beschadigde lamp ontvangen? Klik dan hier.

Heb je geen orderbevestiging of track and trace code ontvangen? Klik dan hier.