Retourneren en ruilen

Retour aanmelden

Meld een retour eenvoudig aan in ons retourportaal. Doorloop de stappen en stuur jouw bestelling terug.

Nee, je kan jouw product niet ruilen. Wil je toch een ander product? Retourneer jouw product dan via ons retourportaal en maak vervolgens een nieuwe bestelling voor het nieuwe product.

Ga naar ons contactformulier en upload een foto van het beschadigde product. Zodra wij jouw informatie hebben ontvangen sturen wij het juiste onderdeel of een nieuw product naar je op.

Wanneer je een beschadigd of defect product hebt ontvangen moet je dit binnen 30 dagen na ontvangst bij ons melden. Wanneer het product naar ons geretourneerd moet worden, ontvang je van ons een link. Via deze link kan je een gratis label aanvragen om het product te retourneren.

Via ons contactformulier kan je melding maken dat je een product hebt ontvangen die je niet besteld hebt. Upload in het formulier een foto van wat er niet klopt. Zodra wij de informatie hebben ontvangen, sturen wij je zo spoedig mogelijk het juiste product toe.

Het verkeerd ontvangen product stuur je kosteloos retour na ons te contacteren via ons contactformulier. Nadat je het product via ons contactformulier hebt gemeld ontvang je van ons een link. Via deze link vraag je een gratis retourlabel aan.

Heb je niet de producten ontvangen die je besteld had? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

We willen je bestelling zo snel mogelijk versturen. Daarom wordt deze direct verwerkt in ons magazijn. Annuleren na afronding is daardoor niet meer mogelijk.

Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij jouw product al beschadigd is bij ontvangst. Je kan het artikel ook kosteloos bij ons in Veenendaal afgeven.

Ja, je kan meerdere producten retourneren. Heb je meerdere grote pakketten? Dan is het mogelijk om een extra retourlabel aan te maken in de retourportal.

 

 

Retourvoorwaarden

Heb je na ontvangst van de bestelling besloten dat je het wilt ruilen of terugsturen? Op basis van onze algemene voorwaarden heb je met een particuliere bestelling recht om binnen 30 dagen de lamp retour te sturen. Het product moet onbeschadigd en compleet in de originele verpakking worden teruggestuurd. 

1. Producten die langer dan 30 dagen geleden zijn ontvangen.
2. De geretourneerde producten incompleet zijn ontvangen. 
3. Producten die niet in originele verpakking worden teruggestuurd. 
4. Op maat gemaakte, speciaal bestelde producten en zakelijke bestellingen.

 

Na het aanmelden van jouw herroeping heb je 30 dagen de tijd om de producten bij ons te laten bezorgen. Het is aan te bevelen om dit snel te regelen, zodat jouw retour ook snel is afgehandeld.

Op zakelijke bestelling vervalt standaard het recht op retour. Wil je een product zakelijk bestellen en heb je twijfels over het product? Neem dan vooraf telefonisch contact met ons op over de mogelijke afspraken die we kunnen maken voor bezichtiging / retour.

 

Retour afhandeling

Vanaf het moment dat je een retour aanmeldt, houden we je per e-mail op de hoogte. In al onze e-mails vind je een knop waarmee je de status van je aanvraag of retour kunt zien. Heb je geen mails ontvangen over de status van je retourneren en is het al langer dan 7 dagen geleden dat je je bestelling retour gestuurd hebt? Neem dan hier contact op met onze klantenservice.

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd, dan wordt het bedrag zo snel mogelijk teruggestort. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour zijn. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief eventuele verzendkosten.

Dan wordt de factuur geannuleerd. Bij een gedeeltelijke retour wordt de factuur aangepast naar het bedrag dat resteert voor de producten die je wel houdt.

 

Contactformulier

 

Andere vraag?

Heb je een andere vraag? Vind je antwoord hieronder bij onze veelgestelde vragen per categorie.

  •